Обдарованість - це працелюбство

Виховати творчу дитину може тільки творчий учитель. На думку М. Карне, вчителі, які працюють з обдарованими дітьми, мають бути чутливими й доброзичливими, мати високий рівень інтелектуального розвитку, динамічний характер, почуття гумору, бути особистісно-зрілими, емоційно стабільними і мати позитивну Я-концепцію. Адже всім відомо, що зробити учня щасливим може тільки щасливий учитель. Ще хотілося б привести слова К.Д.Ушинського "Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, що треба запалити".

Відомо, що талановитих багато, та не кожному щастить розкрити свій талант, розвинути і реалізувати його. Обдаровані діти – дар від Бога для цілого народу, а інколи і всього людства. Можна вважати, що дитині пощастило в житті, якщо її талант вчасно розкриють. Сьогодні суспільство потребує творчих особистостей, тих, хто здатний самостійно мислити, приймати нестандартні рішення, адаптувати свої знання в різних галузях з використанням найсучасніших технологій. Впровадження ефективних методичних засобів, технологій пошуку, навчання, виховання й самовдосконалення обдарованих дітей — ось головна мета освітньої діяльності кожного вчителя.

Розбудова державності в Україні зумовила нові тенденції в розвитку освіти. З'явилася нагальна потреба суспільства у творчих, діяльних, обдарованих, інтелектуально, творчо і духовно розвинених громадянах. Кожна дитина по-своєму неповторна. Завдання школи — підтримати учня і розвинути його здібності, підготувати ґрунт для того, щоб ці здібності було реалізовано. Виявлення обдарованих дітей повинно починатися вже в початковій школі на основі спостереження, вивчення психологічних особливостей, мовлення, пам'яті, логічного мислення.

У нашій школі питання роботи з обдарованими дітьми поставлено на належному рівні. Наші педагоги розуміють, що скільки дітей – стільки й здібностей, які залежать від психолого – фізіологічних особливостей людини, соціального оточення, сім'ї та школи. Немає необдарованих дітей – є дорослі, які не займаються розвитком дитини, адже будь-яка здібність потребує розвитку. Вчителі постійно приділяють велику увагу роботі з обдарованими учнями, вони розуміють, що дитина приходить у цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе: хтось здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось до математики, хтось пише вірші, оповідання.

У 2020-2021 навчальному році робота з обдарованими дітьми у нашій школі дала результати, а саме:

- Яворницький Сергій (8-А клас)- І місце - хімія, ІІ місце - математика.

- Світлик Марія (10 клас) - ІІ місце - християнська етика.

- Дацків Вікторія (10 клас) - ІІІ місце - англійська мова.

- Федунчик Ірина ( 8-А клас) - ІІІ місце - біологія.

Наші таланти ще тільки починають рости. Шкільна сходинка – це тільки перша сходинка в їхньому житті, тож ми бажаємо нашим зіркам, щоб всі життєві сходинки долалися добре, з гарним настроєм, впевненістю і радістю в серці. І нехай щороку поповнюється наша школа новими талановитими зірочками, і збагачується і розширяється наша шкільна галактика талантів. Ми впевнені, що в майбутньому саме вони поповнить ряди української зіркової еліти.

Директор школи Р.П.Коротошин

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

  • Галина

    2015-05-22 22:37:04

    Молодчинки діти та викладачі.Продовжуйте в тому ж дусі і тільки в перед....

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.